Jak reklamovat
Nepříjemným faktem je, že se někdy může něco pokazit. Po vyzvednutí balíku můžete zjistit, že se poškodil, část z toho, co jste si objednali, chybí, anebo jsme Vám omylem poslali jiné zboží. Může se to stát, i když se tomu budeme pokoušet zabránit. Objednávek je mnoho a i my se můžeme občas zmýlit. Někdy se vám může přihodit, že i když si myslíte, že jste si objednali to, co jste chtěli, ve skutečnosti jste chtěli něco jiného. I v těchto případech vám chceme pomoci. Poradíme vám tedy, jak se správně postupuje, pokud se vám něco takového přihodí. Naši zákazníci jsou našimi pány, a proto jim chceme pomáhat od nepříjemných situací tak, aby s námi byli co nejvíce spokojeni.
Balík byl poškozený už v době, kdy nám jej předal kurýr od PPL
Máte na výběr ze dvou možností:
- Otevření balíku, dokud je poblíž řidič PPL – jestliže se zboží nepoškodilo, můžete balík převzít. Když bude část zboží poškozená, řidič s vámi sepíše zápis o škodě a balík se odešle zpět.
- Nepřevzetí balíku a sepsání zápisu o škodě s řidičem PPL – prosíme Vás, informujte nás o takových situacích, celou věcí se pak spolu s PPL budeme zabývat.
U nás Vám bude vyexpedována nová zásilka, ve které bude stejné zboží, zatímco reklamací se budeme zabývat už pouze my a PPL. Vám se tak dostane zboží novou zásilkou, aniž byste si museli lámat hlavu s reklamací.
Když jste rozbalili zásilku, bylo zboží poškozeno
U těchto případů platí lhůta tří pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena na kontaktování PPL (telefonní číslo: 225 331 500). V balíku musí být vše, co v něm bylo, zboží nesmí být vybaleno a nesmí se s ním manipulovat. Chtěli bychom Vás požádat, abyste co možná nejdříve zkontaktovali PPL a s ní projednali další postup (poškozená zásilka bude vyzvednuta řidičem, se kterým sepíšete zápis o škodě). Až projednáte věc s PPL, kontaktujete nás, abychom vám zaslali zásilku znova. Jestliže byste napřed kontaktovali nás, tak jako tak Vás budeme muset odkazovat na PPL, aby s vámi vše domluvili, převzali poškozené zboží a sepsali zápis o škodě.
Když bude zboží mít pouze lehké poškození a nebude se vám ho chtít měnit, dejte vědět rovnou nám, projednáme společně okamžitou slevu.
Přeji si místo tohoto zboží něco jiného
V tom nevidíme žádné problémy. Ozvěte se nám, projednáme společný postup. Tak jako tak máte 30 dní na to, abyste vrátili výrobek, za něž jsme povinni Vám vrátit peníze nebo zaslat jiný vámi vybraný výrobek.
Zásilka nebyla kompletní
Co nejdříve se nám ozvěte, abychom vše prověřili a neprodleně dodali zboží, které vám chybí.
Adresa pro vrácení zboží
Zboží prosím vracejte na adresu kamenného obchodu:
Včelařské potřeby JaHan s.r.o.
Újezd pod Troskami 65
Újezd pod Troskami
512 63