Včelařská sezóna je v plném proudu

Velice Vám děkujeme za projevenou důvěru, která se odráží v množství objednávek, které ze všech sil expedujeme v nejkratším možném termínu. I přesto je nutné počítat s delší dodací dobou, oproti mimosezónní části roku. Všechny objednávky jsou uspokojeny dle našich možností.

Velmi vás proto prosíme o shovívavost, aktuálně není v našich silách zvedat všechny vaše telefonáty, protože jsme plně vytíženi expedicí vašich zásilek. Prosíme Vás o kontakt především prostřednictvím emailu, na které Vám odpovíme nejpozději do 2 pracovních dnů.

Objednávky samotné se pak snažíme vyexpedovat do 2 - 3 dnů od objednání, občas ale v nárazech nám trvá expedice i 4 - 5 dnů, v nejhorším případě i týden.

Za celý kolektiv naší firmy Vám tímto děkujeme za větší shovívavost s případnými nedostatky v našem servisu.

Jak aktuálně probíhá všední den v naší firmě

Den začínáme brzy ráno (obvykle mezi 4:00 - 5:00) vykládkou zboží, které přijíždí na naše sklady. Zde například kamion zboží od německého dodavatele.


Vše se uloží do hlavního skladu, jako tyto medomety Lysoň. Na expedici se převezou kusy, které jsou ten den odesílány svým zákazníkům.


Kolegyně z expedice mezitím začínají balit vaše objednávky. Ve skladu je touto dobou spíše bludiště.


Kolegyně z expedice mezitím začínají balit vaše objednávky. Ve skladu je touto dobou spíše bludiště.


Kolem oběda nám obvykle dochází místo na nákladové rampě, odkud zásilky odváží kurýr PPL. Obvykle i 2x nebo 3x denně.


Do toho všeho začínáme balit velké "paletové" zásilky.


Občas je palet tolik, že si objednáme rovnou dva nákladní vozy a zásilky balíme přímo na příjezdové ploše.


No a občas je nám ve stávajících prostorech opravdu těsno. Takto to u nás vypadá obvykle v pondělí, protože připravujeme zásilky i o víkendu.


Domů pak odcházíme okolo 18:00 - 19:00, kde pokračujeme odpověďmi na vaše emailové dotazy.